مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

دلیل اهمیت بروزرسانی اپلیکیشن‌ها و فریمور
دلیل اهمیت بروزرسانی اپلیکیشن‌ها و فریمور

دلیل اهمیت بروزرسانی اپلیکیشن‌ها و فریمور

مهمترین دلایل اهمیت بروزرسانی اپلیکیشن‌ها و فریمور

نکات کلیدی

  • بروز نگه داشتن اپلیکیشن‌ها و فریمور این اطمینان را ایجاد می‌کند که می‌توانید از آخرین قابلیت‌ها و ارزهای دیجیتالی که به تازگی اضافه شده اند استفاده کنید.
  • این آپدیت‌ها منجر به ارتقای هر چه بیشتر امنیت دارایی‌های دیجیتال شما می‌شود.
  • آپدیت‌ها می‌توانند خطاهای امنیتی را رفع کنند.

والت‌های Ledger از فریمور و اپلیکیشن‌های مدیریت ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. در ادامه نگاهی عمیق تر به اهمیت حفظ این بروزرسانی‌ها خواهیم داشت.

باز شدن دنیایی جدید

دنیای کریپتو به سرعت در حال رشد و پیشرفت است و شرکت‌هایی که در این حوزه کار می‌کنند باید به سرعت با این تغییرات منطبق شوند. برای اطمینان از این که به تازه ترین ابتکارات دسترسی دارید، سعی شده فریمور و اپلیکیشن‌های این دستگاه بروز نگه داشته شوند.

والت‌های سخت‌افزاری Ledger یکی از اولین والت‌هایی بودند که ادغام با Native SegWit را برای کاهش کارمزد تراکنش‌های بیت‌کوین پیاده سازی کردند. انجام این کار بدون بروزرسانی اپلیکیشن بیت‌کوین ممکن نیست.

لازم به ذکر است که اگر این بروزرسانی‌ها انجام نمی‌شد، خیلی از قابلیت‌ها و ارزهای دیجیتال هنوز در این دستگاه پشتیبانی نمی‌شدند.

بدون بروزرسانی فریمور امکان اضافه شدن ارزهایی مثل کاردانو و زیلیکا به این دستگاه وجود نداشت چون برای هر یک به طرح امضای جدیدی نیاز است.

ارائه بیشترین سطح امنیت بازار

ترکیب بهترین سخت‌افزار با تیمی متشکل از بهترین کارشناسان امنیتی امکان فراهم کردن ایمن ترین تجربه در بازار والت‌های سخت‌افزاری را فراهم کرده است. اما به باور Ledger امنیت موضوعی است که باید دائماً به چالش کشیده شده و پیشرفت کند. Ledger Donjon آزمایشگاه امنیتی داخلی Ledger دائماً در حال تلاش برای رخنه به دستگاه‌های این شرکت و تقویت سطح امنیت والت‌های سخت‌افزاری آن است. این کار شامل ارائه قابلیت‌های امنیتی جدید برای اپلیکیشن‌ها و بروزرسانی‌های فریمور است.

یکی از این تغییرات در فریمور نسخه 1.4.2 ارائه شده که در این نسخه امکان گسترش پین کد از 4 کاراکتر به 8 کاراکتر فراهم شد. در صورت نیاز می‌توان از این بروزرسانی‌ها برای رفع آسیب پذیری‌های احتمالی هم استفاده کرد. توصیه می‌کنیم که برای اطمینان از حفظ امنیت دستگاه در بالاترین سطح ممکن اپلیکیشن‌ها و فریمور را بروز نگه دارید.

اصلاح باگ‌ها

همیشه این احتمال هست که نسخه جدید سیستم عامل گوشی یا کامپیوتر شما باعث ایجاد باگ‌های جدیدی شود. تیم اختصاصی Ledger سعی دارد چنین مشکلاتی را در اسرع وقت حل کند. یک راه انجام این کار بروزرسانی فریمور یا اپلیکیشن‌ها است.

یک نمونه از این مشکلات مربوط به وقتی بود که نسخه جدید ویندوز 10 منجر به مشکلاتی برای استفاده از Ledger با والت‌های شخص ثالث شد. اما حالا در آخرین نسخه چنین مشکلی وجود ندارد.

Ledger سعی دارد همیشه این اطمینان را ایجاد کند که کاربران این شرکت بهترین تجربه ممکن را داشته باشند. با این بروزرسانی‌ها سعی می‌شود که کاربران بیشترین بهره را از دستگاه Ledger ببرند.

شاید این مطلب برایتان مفید باشد "Hold و Recovery Check دو نرم افزار جدید لجر"

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01