مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

مقایسه لجر نانو اس Ledger Nano S با لجر نانو ایکس Ledger Nano X
مقایسه لجر نانو اس Ledger Nano S با لجر نانو ایکس Ledger Nano X

مقایسه لجر نانو اس Ledger Nano S با لجر نانو ایکس Ledger Nano X

بررسی تفاوت ها و شباهت های Ledger Nano S و لجر نانو ایکس Ledger Nano X

کیف پول های سخت افزاری لجر نانو اس Ledger Nano S و لجر نانو ایکس Ledger Nano X دو محصول پرطرفدار شرکت فرانسوی لجر برای ذخیره امن ارزهای دیجیتال هستند. در این مطلب به شباهت ها و تفاوت های این دو ولت می پردازیم.

 

مقایسه لجر نانو اس Ledger Nano S با لجر نانو ایکس Ledger Nano X

شباهت ها : 

 

  • هر دو کیف پول از رمزارزهای یکسانی پشتیبانی می کنند و تفاوتی در تنوع رمزارزهای پشتیبانی کننده ندارند. 
  • هر دو کیف پول از چیپ سخت افزاری dual-chip architecture استفاده می کنند و با وجود اینکه مدل چیپست های ایکس از نسل جدیدتری است اما تفاوتی در امنیت ولت ندارند. 

 

تفاوت ها :

 

  • کیف پول لجر نانو اس توسط کابل موجود در بسته به کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ متصل می شود و در صورت تهیه کردن کابل OTG می توانید آن را به گوشی های اندرویدی نیز متصل کنید. اما کیف پول نانو ایکس توسط کابل به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می گردد و علاوه بر آن توسط بلوتوث به گوشی های اندرویدی و ios نیز متصل می شود. به همین منظور نانو ایکس دارای باطری داخلی غیر قابل تعویض نیز هست که در خوشبینانه ترین حالت ممکن عمر 5 ساله دارد و پس از آن قابلیت روشن شدن بدون کابل را نخواهد داشت.
  • صفحه لجر نانو ایکس Nano X کمی بزرگتر از لجر نانو اس Nano S می باشد.
  • در کیف پول نانو اس بسته به حجم اپ رمزارزها در حدود 3 تا 5 رمزارز را بصورت همزمان می توان بر روی ولت نصب کرد ولی در کیف پول لجر نانو ایکس تا حدود 100 رمزارز بصورت همزمان می توان نصب کرد. نکته مهم این است که شما می توانید توسط نانو اس هم ده ها رمزارز را داشته باشید ولی نیاز دارید برای نصب اپ های بیشتر یکی از اپ های ارز را uninstall کنید تا فضا برای نصب و install اپ رمزارز دیگر ایجاد شود. نکته مهم اینست که با uninstall کردن اپ آن ارز موجودی و دارایی آن ارز حذف نمی شود و آدرس ولت و کلید های خصوصی شما همیشه امن هستند و حتی می توانید پس از uninstall اپ آن ارز موجودی خود را  در نرم افزار Ledger Live مشاهده کنید . در اصل نصب اپ هر ارز تنها برای دو مورد الزامی است  یکی برای دریافت آدرس کیف پول آن ارز و یکی هم برای ارسال ارز از لجر و فقط برای این دو مورد نیاز به install اپ آن ارز دارید. مثلا اگر شما 4 ارز بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین را بر روی لجر نانو اس خود نصب کرده باشید و آدرس کیف پول هر چهار ارز را نیز از طریق نرم افزار Ledger Live دریافت کرده باشید و ارزهایتان را به این کیف پول ها منتقل کرده باشید حال برای اینکه ارز دیگری مثلا کاردانو را نصب کنید نیاز دارید تا مثلا ارز ریپل را uninstall کنید تا بتوانید ارز cardano را install نمایید. تا بتوانید آدرس ولت کاردانو را دریافت و به آن ارز ارسال کنید. همین روش مثلا برای نصب ارزهای دیگر نیز ادامه خواهد داشت و شما می توانید تمام رمزارزهایی که لجر ساپورت می کند را با یک نانو اس داشته باشید. در صورتیکه در مدل نانو ایکس این محدودیت در تعدا نصب تا 100 ارزدیجیتال بدون uninstall می باشد 

 

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01