مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

فراهم شدن امکان گرو گذاشتن ترون در Ledger Live
فراهم شدن امکان گرو گذاشتن ترون در Ledger Live

فراهم شدن امکان گرو گذاشتن ترون در Ledger Live

سال گذشته با فراهم شدن امکان کسب پاداش‌های کریپتو، یک آپدیت بزرگ در Ledger Live اجرا شد. تزوس اولین کوینی بود که امکان اجرای staking را در Ledger Live فراهم کرد و حالا کاربران می‌توانند تقریباً بدون هیچ تلاشی پاداش کریپتو دریافت کنند؛ درست مثل دریافت پول در حساب بانکی.

تحول Ledger Live

ایده اصلی Ledger Live یک ایده ساده بود که هدف آن کمک به ذخیره امن ارزهای دیجیتال بود. اما داستان به همین جا ختم نشد. Ledger Live سعی کرد چیزی فراتر از یک محل امن برای نگه داشتن دارایی‌ها فراهم کند و به کاربران کمک کند تا بتوانند فقط با کمک این اپلیکیشن به راحتی کارهای خود را مدیریت کنند.

از اواخر سال گذشته امکان رشد و افزایش دارایی‌ها با استفاده از Staking یا گرو گذاشتن تزوس فراهم شد. به این ترتیب دارایی شما برایتان کار می‌کند و تقریباً بدون هیچ تلاشی پاداش کسب می‌کنید.

اما این تنها مزیت گرو گذاشتن دارایی در Ledger Live نیست. چیزی که باعث خاص شدن گرو گذاشتن دارایی در Ledger Live شده این است که در این سیستم آزادی عمل بیشتری برای کاربران فراهم شده و می‌توانند برای هر کسی که خواسته باشند رای بدهند که امروزه چنین شرایطی در بیشتر اکسچینج‌ها وجود ندارد. این قابلیت با استفاده از شبکه غیرمتمرکز فراهم شده است.

یک گزینه جدید برای گرو گذاشتن: ترون

همین حالا می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Ledger Live ارز ترون را گرو گذاری کنید. اکنون ادغام ترون و توکن‌های TRX آن در Ledger Live پیاده سازی شده و این پیاده سازی باعث شد تا تعداد کوین‌ها و توکن‌های قابل جمع آوری و مدیریت در Ledger Live به 24 کوین و بیش از 1250 توکن برسد.

این ادغام یک گزینه جدید برای رشد دارایی‌ها در Ledger Live فراهم کرده است. به جز تزوس این دومین کوین با مکانیزم اثبات سهام است که می‌توانید از آن مستقیماً در این اپلیکیشن استفاده کنید.

 تا به امروز امکان مدیریت و جمع آوری TRX به این آسانی وجود نداشته و حالا می‌توانید این کار را با استفاده از یک اپلیکیشن و بدون نیاز به استفاده از چندین والت انجام دهید. کافیست این سه مرحله ساده را طی کنید.

البته امکان گرو گذاشتن ترون در برخی والت‌های نرم‌افزاری و اکسچینج‌ها وجود دارد اما این پلتفرم‌ها به اندازه Ledger Live امنیت و گزینه‌های مختلف ندارند. می‌توانید این سیستم را امتحان کنید و مالکیت کامل کوین‌های خودتان را با محبوب ترین والت سخت افزاری موجود در بازار تجربه کنید.

اطلاعات بیشتر درباره ترون

ترون نسبت به بیت‌کوین و اتریوم تفاوت‌هایی دارد. شبکه ترون متمرکز بر سرعت تراکنش است و از طریق مکانیزم محول کردن اثبات کار به این هدف دست یافته است.

در شبکه ترون هر کاربر می‌تواند برای انتخاب اعتبارسنج‌هایی که بلاک‌ها را ایجاد می‌کنند رای بدهد. 27 اعتبارسنجی که بیشترین تعداد رای را کسب کرده باشند انتخاب شده و به آنها Super Representative گفته می‌شود که تولید کننده بلاک در شبکه خواهند بود. این نماینده‌ها با ایجاد بلاک، TRX کسب می‌کنند که می‌توان آن را بین رای دهندگان توزیع کرد.

شما می‌توانید در Ledger Live به تمام امکانات ترون دسترسی پیدا کنید.

این مقالات مهم را بخوانید

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01