مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

امکان تبدیل رمزارزها به یکدیگر و ترید در لجرلایو فراهم شد.
امکان تبدیل رمزارزها به یکدیگر و ترید در لجرلایو فراهم شد.

امکان تبدیل رمزارزها به یکدیگر و ترید در لجرلایو فراهم شد.

فراهم شدن امکان تبدیل رمزارزها به یکدیگر و ترید در لجرلایو 

 فراهم آوردن سطح امنیت نهایی با تجربه کاربری یکپارچه ، اولویت اصلی ما در لجر مى باشد. در اين راستا به عنوان بخشی از این تلاش در حال انجام ، امروز ، ما خوشحاليم كه اطلاع بدهيم با Shapeshift ، پلتفرم تجاری معروف بين المللى كريپتوكارنسى ، ادغام شده ايم. کاربران Ledger Nano S هم اکنون می توانند کیف پولهای سخت افزاری خود را به ShapeShift.com وصل کنند و از مزایای این پلتفرم مانند تجارت رمزارزى و كريپتويى بدون پرداخت هيچ كميسيونى به صورت رایگان بهره مند شوند.

اعمال تعهدات به امنيت و حضانت محصولات خود
به عنوان دو شرکتی که به اهمیت کنترل کامل دارایی های دیجیتال و کلیدهای خصوصی شما اعتقاد دارند ، این مشارکت برای هر دو طرف متناسب
مى باشد. از انجايى كه در سال 2019 ، یک رکورد 4 میلیارد دلاری از صرافی های cryptocurrency به سرقت رفت و اين اتفاق باعث شد هنوز سرمايه گذاران بيشتر به اهميت دارایی های خود و کنترل آن پى ببرند. Ledger و Shapeshift هر دو متعهد هستند كه کاربران خود را توانمند سازند تا بتوانند منابع مالی خود را مدیریت كنند. این ادغام همچنین نشان دهنده از انعطاف پذيرى لجر است که ادغام های شخص ثالث را در راستاى ارتقا و پيشرفت عملكرد امکان پذیر ساخته.

نحوه كار لجر

از امروز ، کاربران Ledger Nano S می توانند با امنیت كامل ارائه شده توسط کیف پولهای سخت افزاری معتبر لجر ، بصورت یکپارچه ، دارایی های رمزنگاری خود و هر انچه كه در كيف پول خود دارند به ShapeShift.com ارسال کنند ، دریافت کنند ، تجارت کنند ، خرید کنند ، و پیگیری کنند. کاربران لجر همچنین قادر به استفاده از حسابهای بانکی خود برای خرید رمزنگاری از طریق بستر ShapeShift خواهند بود و به طور خودکار مى توانند وجوه را به دستگاه کیف پول سخت افزاری واریز می کنند. 

از طریق ادغام ، کاربران Ledger Nano S همچنین می توانند كريپتوهاى خود را با کمیسیون صفر مبادله کنند و همه کاربران جدید پس از ثبت نام ، 100 FOX (توكن بومی ShapeShift) دریافت کنند.

لجر تجربه مداوم بهبود يافته هست
روزانه ما در حال ایجاد راه حل هایی هستیم که به کاربران امکان می دهد با آرامش امنیتی که تنها لجر می تواند در اختیارشان قرار دهد ، دارایی های خود را مدیریت و توسعه دهند. ادغام امروز با ShapeShift نمونه دیگری از ویژگی ها و ادغام های جدید است که نشان دهنده بهبود لجر برای تلاش جامعه هست. در طول سال 2020 ، ما به دنبال به روزرسانی ها و مشارکت های جدید هیجان انگیز در تلاش مداوم ما برای ارائه تجربه کاربری یکپارچه برای محافظت از دارایی های دیجیتال هستیم.
https://beta.shapeshift.com/

این مطلب مفید را از دست ندهید "نقشه راه لجر نانو را در ترلو ببینید"

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01